Csapatépítő rendezvény lebonyolítása
Hogyan szervezz digitális csapatépítő eseményt?
Nagyon egyszerű! Mutatjuk lépésről lépésre! :-)
A gyakorlatban a folyamat nagyjából 3 percet vesz igénybe.
1. Alkossatok csapatokat (ez nincs benne a 3 percben :-))
A játékélmény érdekében javasoljuk, hogy maximum 6-7 fős csapatokat hozzatok létre. Az egyszerre, párhuzamosan játszó csapatok száma nincs limitálva, korlátlan. Így akár több száz fős online rendezvény élményprogramja lehet, ahol még egy kis versenyt is ki lehet hirdetni. Ki jut ki hamarabb?
2. Jelöljetek ki egy csapatkapitányt
Minden csapat válasszon egy csapatkapitányt.
3. Egy gyors regisztráció
A csapatkapitányok hozzanak létre egy játék fiókot maguknak. Esetleg ezt javasoljuk, hogy még az aktuális esemény előtt tegyék meg. Ehhez nem kell más, mint egy gyors regisztráció, melyet egy név, email cím, és jelszó megadásával lehet létrehozni itt: Regisztráció
4. Voucher kód
Minden csapatkapitány kap egy, a szervező által már korábban megvásárolt voucher kódot. Ezzel ingyenesen lehet majd a kiszemelt játékba belépni.
5. Online videó értekezlet létrehozása
Közvetlenül a játék kezdése előtt a csapatkapitányok hozzanak létre egy online videós csoportot, és hívják meg csapattársaikat. Ez lehet akár Zoom, Microsoft Teams, Skype, Google Meet, stb. Lényeg, hogy videós legyen, tehát lássák egymást a játékosok, és rendelkezzen képernyőmegosztás funkcióval.
6. Voucher kód felhasználása
Ekkor a csapatkapitány belép a fiókjába, rákattint a kiszemelt játékra, és Kuponos fizetéssel megvásárolja (ne lepődj meg, bürokratikus okokból számlázási címet is kötelező lesz megadni a folyamatban).
7. Köszöntő oldal
A játék első oldalán, a Köszöntő oldalon érdemes megállni, itt még nem indul el a visszaszámláló óra, és jöhet a képernyőmegosztás. Ezt már érdemes majd közösen elolvasni.
8. Képernyőmegosztás
Végül egy egyszerű képernyőmegosztással a csapatkapitány a csapattársak számára is láthatóvá teszi a játék felületet a létrehozott csoportban.
9. Indulhat a játék
Már mindenki látja a feladatsort, így elindulhat a közös ötletelés. Ha egy feladványt sikerül megfejteni, a csapatkapitány tudja beírni a kódot, és így tud a csapat a játékban tovább haladni a cél felé. A játék végén siker zene lesz, és az óra megáll. A csapatkapitány az időeredményt továbbíthatja a szervező felé. Ha netán kifut a csapat az időlimitből, semmi baj, az óra megy tovább, a játékot minden csapat be tudja fejezni.
10. Időpontfoglalás nélkül!
Nincs szükség időpontfoglalásra, a játékot bármikor el lehet kezdeni, és egyszer végigjátszani.
11. Segítség
A küldetés során 3 szinten (Kis segítség/Még segítség/Majdnem a megoldás) lehet minden egyes feladványhoz segítséget kérni, csupán kattintsatok a Segítség gombra az aktuális oldalon.
Ezt a 11 lépést tovább tart elolvasni, mint megvalósítani ;-)
Bármi kérdés felmerül, keressetek nyugodtan, boldogan segítünk!
Köszönöm, és jó szórakozást kívánok!
Pattantyús Ádám, ötletgazda és tulajdonos
06304767655
szabaduloszoba@gmail.com